vineri, 5 februarie 2010

Martisoarele Copilariei

Pe langa jucarii am pastrat si cateva martisoare. In scoala generala, martisoarele se dadeau pe principiul cea mai nepopulara fata primea cele mai urate si simple martisoare. Asa ca m-am ales cu 2-3 martisoare destul de uratele. Interesant a fost faptul ca nici o fata nu ramanea fara martioare. Daca erai baiat, presupun, ca de gura parintilor, trebuia sa dai tuturor fetelor cate un martisor; ei doar si-au pastrat singurul drept de a decide care fata urma sa-l primeasca pe cel mai frumos. Astazi martisoarele se ofera catre cine vrei tu. Nu stiu ce este mai rau: sa primesti cel mai urat martisor sau sa nu primesti deloc! Sa te consoleze faptul ca totusi s-a gandit si la tine ? :)

Mie imi placeau atat de mult incat mi-am cumparat si singura multe martisoare. De fapt eram atat de innebunita dupa ele incat in momentul in care i-am daruit mamei un martisor m-am decis sa-l iau inapoi ca imi placea prea mult! :)

Iata cateva:




Acesta era considerat unul destul de urat, lipsit de creativitate. Acum ca-l privesc din nou mi se pare de-a dreptul hilar! :)






Martisorul oferit mamei si revendicat la 2 minute dupa :)











Un martisor primit de la matusa-mea. Totdeauna am fost tentata sa-i mananc ochii. Stiam ca sunt niste pastile. Dar ce fel de pastile???












Un martisor luat din colectia matusii-mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu